Specialized Crux 2021

Darmowa wysyłka
Kupując ten produkt i opłacając zamówienie z góry,
szybka dostawa ubezpieczoną przesyłką kurierską
jest darmowa.
Rower jest idealne zabezpieczony na czas transportu,
tak aby Twoja satysfakcja z zakupu była maksymalna.
Korzystamy wyłącznie z usług renomowanych
firm kurierskich.
Rowery marki Specialized, Cannondale, Whyte i Giant
dostarczamy w 100% złożone i gotowe do jazdy.
Zwrot do 100 dni
Ponieważ rower nie jest zwykłym przedmiotem,
dajemy Ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 100 dni
na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Gwarancja i Zwroty.
Gwarancja door to door
Gwarancja Door to Door to bezpieczeństwo i komfort eksploatacji.
Choć w rowerze tej klasy, możliwość wystąpienia usterki jest minimalna,
w takim wypadku - odbierzemy rower/część na nasz koszt, a po wykonaniu
naprawy odeślemy pod wskazany przez Ciebie adres - więcej szczegółów
znajdziesz w zakładce Gwarancja i Zwroty - Gwarancja 24-miesiące.
Opis
Specialized od wielu lat dumnie rozwija swoją gamę modeli przełajowych Crux. Najnowsze wcielenie tej rasowej maszyny do cyclo-cross-u dzięki technologi Rider-First Engineered™ zostało dopasowane do wzrostu indywidualnie dla każdego rozmiaru. W praktyce osoba o wzroście 190cm, będzie mogła się cieszyć tą samą sztywnością super lekkiej karbonowej ramy co niższy - 160cm kolarz. Agresywna Geometria uwzględnia specyfikę zawodów przełajowych i pozostawia duży prześwit na błoto oraz spłaszczenie górnej rury co poprawi ergonomię, gdy będziemy musieli szybko przenieść rower.
Podstawowy model Specialized Crux otwiera nam drogę do ścigania na wysokim poziomie. Rower wyposażony w napęd Sram Apex 1x11 może już liczyć na hydrauliczne hamulce tarczowe. Mocne koła i dobrze dopasowane komponenty tworzą z niego świetnego kandydata na rozpoczęcie zabawy z przełajem.
Cechy
- Zbudowana w technologii Rider-First Engineered™ karbonowa rama ma kształty i rozmiary rur dobrane indywidualnie dla każdego rozmiaru - oznacza to tę samą jakość jazdy, niezależnie od tego, czy kolarz mierzy 160, czy 190 centymetrów.
- Geometria uwzględnia kolejną specyfikę zawodów przełajowych, w których o zwycięstwie często decyduje szybkie pokonywanie zakrętów i przeszkód. Rura górna, zoptymalizowana pod kątem przenoszenia roweru na ramieniu, ma spłaszczony spód i jest poprowadzona tak, by przedni trójkąt nie był zbyt ciasny. Stabilność w zakrętach i na przeszkodach zapewnia nisko osadzony suport i agresywny przód.
- Mając na uwadze konieczność szybkiego pozbywania się zanieczyszczeń, zostawiliśmy 8 mm prześwitu z każdej strony 33-milimetrowej opony. Po co komu lekka rama już na początku trasy pokryta kilkoma kilogramami błota?
Specyfikacja techniczna
Rama i amortyzacja |
|
---|---|
Zmiana biegów |
|
Hamulce |
|
Koła |
|
Komponenty |
|