Rower szosowy

Specialized S-works Crux 2020

Ocena:
0% of 100
Niedostępny
Już od 41299,00 PLN
 

Darmowa wysyłka

Kupując ten produkt i opłacając zamówienie z góry,
szybka dostawa ubezpieczoną przesyłką kurierską
jest darmowa.

Rower jest idealne zabezpieczony na czas transportu,
tak aby Twoja satysfakcja z zakupu była maksymalna.
Korzystamy wyłącznie z usług renomowanych
firm kurierskich.
Rowery marki Specialized, Cannondale, Whyte i Giant
dostarczamy w 100% złożone i gotowe do jazdy.

Zwrot do 100 dni

Ponieważ rower nie jest zwykłym przedmiotem,
dajemy Ci możliwość zwrotu towaru w ciągu 100 dni
na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Gwarancja i Zwroty.

Gwarancja door to door

Gwarancja Door to Door to bezpieczeństwo i komfort eksploatacji.
Choć w rowerze tej klasy, możliwość wystąpienia usterki jest minimalna,
w takim wypadku - odbierzemy rower/część na nasz koszt, a po wykonaniu
naprawy odeślemy pod wskazany przez Ciebie adres - więcej szczegółów
znajdziesz w zakładce Gwarancja i Zwroty - Gwarancja 24-miesiące.

Opis

Rozpoczynając prace nad nowym przełajowcem nie chcieliśmy ograniczyć się do wypuszczenia na rynek kolejnego roweru klasy Adventure z większym prześwitem na opony, ale stworzyć rasową maszynę, która będzie lekka, szybka i pozwoli pewnie wygrywać najbardziej prestiżowe wyścigi. CruX już wcześniej pokazał swoją moc, wielokrotnie zdobywając tytuł przełajowego mistrza świata, a teraz z dumą prezentujemy jego nowe wcielenie, które ma za zadanie godnie zastąpić starszego brata. S-Works CruX otrzymał oczywiście najlżejszy możliwy osprzęt. Składają się nań komponenty grup Dura-Ace i XTR w układzie z jedną tarczą, lekkie, aerodynamiczne i ułatwiające pozbywanie się błota koła Roval CLX 50 pod opony zwijane i ham. tarczowe, miernik mocy S-Works Power Cranks oraz karbonowa sztyca i kierownica S-Works.

  • Na początku była rama, zbudowana w zapożyczonej z Tarmaca technologii Rider-First Engineered™. Kształty i rozmiary rur dobrane indywidualnie dla każdego rozmiaru oznaczają tę samą jakość jazdy, niezależnie od tego, czy kolarz mierzy 160, czy 190 centymetrów. Technologia pozwoliła również znacząco odchudzić rower - rama CruX w rozmiarze 56 cm waży teraz około 900 gramów (56 cm, dane różnią się w zależności od rozmiaru i koloru) - ponad 400 gramów mniej od swojej poprzedniczki. Oczywiście sama lekka i sztywna rama nie wystarczy; CruX daje to, czego wymaga jazda przełajowa, a więc odpowiednie ugięcie w pionie. Idąc tym tropem obniżyliśmy również o dwa centymetry zacisk sztycy, by odsłonić sztycę i zapewnić dodatkową amortyzację na dużych wybojach.
  • Z kolei geometria uwzględnia kolejną specyfikę zawodów przełajowych, w których o zwycięstwie często decyduje szybkie pokonywanie zakrętów i przeszkód. Rura górna, zoptymalizowana pod kątem przenoszenia roweru na ramieniu, ma spłaszczony spód i jest poprowadzona tak, by przedni trójkąt nie był zbyt ciasny. Stabilność w zakrętach i na przeszkodach zapewnia nisko osadzony suport i agresywny przód. Połączenie tych dwóch cech ułatwia również wchodzenie w zakręty w każdym terenie.
  • Mając na uwadze konieczność szybkiego pozbywania się zanieczyszczeń, zostawiliśmy 8 mm prześwitu z każdej strony 33-milimetrowej opony. Po co komu lekka rama już na początku trasy pokryta kilkoma kilogramami błota?

Cechy

  • rama w technologii Rider-First Engineered™
  • 8 mm prześwitu z każdej strony 33-milimetrowej opony

Specyfikacja techniczna

Więcej informacji
Rama i amortyzacja
  • RAMA S-Works FACT 11r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, 1-3/8" lower bearing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
  • WIDELEC S-Works FACT 11r carbon, 12x100mm thru-axle
Zmiana biegów
  • ŁAŃCUCH Shimano Dura-Ace, 11-speed
  • MANETKI Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170
  • SUPORT OSBB, CeramicSpeed bearings
  • TYLNA PRZERZUTKA Shimano XTR M9050 Di2, Shadow Plus, GS cage, 11-speed
  • WIEŃCE Praxis Wave Tech, 110 BCD, 42T
  • KASETA Shimano Ultegra, 11-speed, 11-32t
  • MECHANIZM KORBOWY S-Works Power Cranks, single-sided power, BB30, 11-speed
Hamulce
  • PRZEDNI HAMULEC Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc
  • TYLNY HAMULEC Shimano Dura-Ace R9170, hydraulic disc
Koła
  • PRZEDNIE KOŁO Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, CeramicSpeed bearings, 21h
  • TYLNA OPONA Tracer Pro, 2Bliss Ready, 700x33mm
  • DĘTKI Presta Valve, 60mm
  • PRZEDNIA OPONA Tracer Pro, 2Bliss Ready, 700x33mm
  • TYLNE KOŁO Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 240 internals, CeramicSpeed bearings, 24h
Komponenty
  • PEDAŁY Specialized Dirt
  • KIEROWNICA S-Works Short & Shallow
  • OWIJKA Specialized CX Pro Gel
  • ZACISK SZTYCY Included w/ frame
  • SIODŁO Body Geometry S-Works Phenom, carbon rails
  • SZTYCA S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset
  • MOSTEK S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise

Rower złożony, sprawdzony - otrzymasz w 100% gotowy do jazdy

Opinie

Dodaj opinię


Znaleźliśmy inne produkty, które mogą Cię zainteresować!